
دروازهبان پرسپولیس میگوید به احتمال زیاد نیم فصل به سربازی میروم. به گزارش فوتبال جهان ، علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود. نیاز داشتیم xa0قبل از تعطیلات بتوانیم یک برد شیرین کس...
ادامه مطلب