
مهاجم پیشین استقلال با امضای قراردادی به استقلال بازگشت. به گزارش فوتبال جهان ، بهنام برزای مهاجم پیشین استقلال که در ابتدای فصل از این تیم کنار رفته بود ، با نظر شفر دوباره با آبی ها مذاکره کرد و در نهایت قراردادی دو ساله و نیمه با استقلال امضا کرد...
ادامه مطلب