
مهاجم پیشین استقلال با امضای قراردادی به استقلال بازگشت.
به گزارش فوتبال جهان ، بهنام برزای مهاجم پیشین استقلال که در ابتدای فصل از این تیم کنار رفته بود ، با نظر شفر دوباره با آبی ها مذاکره کرد و در نهایت قراردادی دو ساله و نیمه با استقلال امضا کرد.
برزای در این مدت در تست های یک تیم سوئدی شرکت کرد اما در نهایت تصمیم گرفت تا فوتبال خود را در تهران ادامه دهد. به این ترتیب برزای با تصمیم شفر در نهایت به استقلال بازگشت تا بعد از نیم فصل جدایی ، باز هم پیراهن آبی ها را بر تن کند.
پندار توفیقی این خبر را تایید کرد.
لو رفتن پیراهن فصل بعد بارسا + عکس...
ما را در سایت لو رفتن پیراهن فصل بعد بارسا + عکس دنبال میکنید
برچسب: استقلالی, نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت: 21:50