تیبو کورتوا مدعی شد که قصد دارد به اتلتیکومادرید بازگردد و از همین رو شاید قراردادش با چلسی را تمدید نکند.
به گزارش فوتبال جهان ، کورتوا در سال 2011 به چلسی پیوست و در همان تابستان به صورت قرضی و برای 3 فصل به اتلتیکومادرید پیوست. او دوره بسیار خوبی را در اتلتی پشت سر گذاشت و توانست به همراه این تیم قهرمان لالیگا شود و به فینال چمپیونزلیگ صعود کند. حال او مدعی شد که دوست دارد به این تیم بازگردد.
او گفت:" حس میکنم نیمی از من اسپانیایی است. وقتی از اتلتیکو خداحافظی کردم روزهای سختی داشتم. تصمیم آسانی نبود و پس از آن گریه کردم.
اتلتیکو خانواده من است. هنوز هم عشق و علاقه آنها را حس میکنم. شاید روزی به اتلتیکو برگردم ولی نه فقط برای باشگاه، بلکه شهر مادرید و کشور اسپانیا هم در این موضوع دخیل هستند. از لحظه اولی که به آنجا پا گذاشتم عاشقش شدم، عاشق مردم، سبک زندگی، غذاها.
هنوز هم بعد از شامم ، چرت عصرگاهی دارم، هنوز هم بیشتر تلویزیون اسپانیایی تماشا میکنم. نیمی از من اسپانیایی است. من با چلسی برای 3 فصل دیگر قرارداد دارم. در 2018، وقتی وارد سال آخر قراردادم شدم، درباره اینکه تمدید کنم یا بروم تصمیم میگیرم."
لو رفتن پیراهن فصل بعد بارسا + عکس...
ما را در سایت لو رفتن پیراهن فصل بعد بارسا + عکس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 0:32