رسمی : عبدالله ویسی از سمت سرمربیگری سپاهان اخراج شد / کرانچار در آستانه عقد قرارداد

خرید بک لینک
https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user133918ews/139508080943517649048264_0.jpgعبدالله ویسی اخراج شد.

به گزارش فوتبال جهان ، عبدالله ویسی سرمربی سپاهان از این تیم اخراج شد تا شرایط برای بازگشت کرانچار به نیمکت طلاییپوشان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، عبدالله ویسی در حالی که عصر روز گذشته ( پنجشنبه) شاهد دیدار دوستانه تیم سپاهان با تیم جوانان این باشگاه بود ساعاتی بعد متوجه اخراجش از کادرفنی این تیم شد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان به همراه مدیرعامل این باشگاه در نشستی که عصر روز پنجشنبه برگزار میکنند تصمیم به اخراج ویسی میگیرند در حالی که خود این مربی هم از چند روز پیش متوجه شده بود محسن طاهری به دنبال بازگرداندن زلاتکو کرانچار به اصفهان است.

نکته قابل توجه اینکه مدیرعامل باشگاه سپاهان در آخرین مصاحبه خود فقط دربی اصفهان را به ویسی مهلت داده بود و شاید فکر نمیکرد تیمش در این بازی برنده باشد! به هر حال ویسی دیگر جایی در کادرفنی سپاهان ندارد و به زودی شاید شاهد بازگشت کرانچار به نیمکت سپاهان باشیم.

لو رفتن پیراهن فصل بعد بارسا + عکس...

ما را در سایت لو رفتن پیراهن فصل بعد بارسا + عکس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: جمعه 27 اسفند 1395 ساعت: 21:55

صفحه بندی