به گزارش فوتبال جهان ، آنتوان گریزمان بار دیگر درباره آیندهاش صحبت کرد.
مهاجم اتلتیکو مادرید که مدنظر باشگاه منچستریونایتد است ، در گفتوگو با بیناسپورتس گفت:« همانطور که پیش از این بارها گفتهام هنوز با اتلتیکو قرارداد دارم. از بودن در این جا خشنودم و خانوادهام نیز راضی هستند. علاوه بر این برای جدایی از اتلتیکو ابتدا باید باشگاه قصد فروشم را داشته باشد.»
مهاجم فرانسوی در ادامه گفت:« سعی میکنم در زمین شاد باشم و بهترین بازیام را برابر هواداران به نمایش بگذارم. یکی از دلایلی که مادرید را به منچستر ترجیح میدهم آفتاب است. در اینجا همیشه آفتاب وجود دارد.»