سیمئونه : در اتلتیکو مادرید میمانم

خرید بک لینک

چولو سرانجام آیندهاش را مشخص کرد. او در اتلتی خواهد ماند.
به گزارش فوتبال جهان ، دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید پس ازپیروزی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در بازی خداحافظی با ویسنته کالدرون عنوان کرد فصل آینده در این تیم خواهند ماند.
به گزارش AS ، روخی بلانکوس که پیش از این حضورش در رتبه سوم و کسب سهمیه صعود مستقیم به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد را قطعی کرده بود، امروز هم با یک نمایش خوب، تیم سرسخت بیلبائو را شکست داد تا به بهترین نحو با ورزشگاه ویسنته کالدرون خداحافظی کند. در دیداری که تیاگو مندز نیز با هواداران خداحافظی کرد، تورس ستاره نخست تیمش بود. سیمئونه پس از بازی به خبرنگاران گفت:
صحبت کردن درباره این بازیکنان باعث افتخار است. رهبرانی که لحظاتی باشکوه را برای هواداران رقم زدند. برای توصیف آنها به کلمات احساسی بسیار عمیقی نیاز است. تیمهای دیگر شاید پول بیشتری نسبت به ما داشته باشند، هواداران بیشتری داشته باشند اما آنها نمیتوانند به لحاظ احساسی با ما برابری کنند. خبرنگاران از من سوال میکنند که آیا میمانم؟ بله من خواهم ماند. در این باشگاه خواهم ماند چون آیندهای دارد و این آینده، همه ما هستیم.
بدین ترتیب شایعات فراوانی که پیرامون آینده چولو در ماههای اخیر به گوش میرسید، تکذیب شدند. سیمئونه حداقل فصل آینده روی نیمکت اینتر نخواهد نشست. سیمئونه پیشتر گفته بود که روز دوشنبه با مدیران باشگاه ملاقات میکند. این در حالیست که گفته میشد چولو برای ماندن، شروطی هم داشته و خواهان تضمین تحقق وعده هاست.

لو رفتن پیراهن فصل بعد بارسا + عکس...

ما را در سایت لو رفتن پیراهن فصل بعد بارسا + عکس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت: 19:01

صفحه بندی